نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معدوم سازی 400 کیلو گرم گوشت قرمز تا 291 کیلوگرم گوشت مرغ

دکتر محمود  رضا رسولی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس اظهارکرد: بازرسی ها توسط مجموعه دامپزشکی به صورت مدون و برنامه ریزی شده انجام می شود و تمامی سطح مختلف شهر، حاشیه شهر و داخل شهر بازرسی انجام می شود.
وی افزود: نظارت و بازرسی از مراکز عرضه و توزیع گوشت و مواد خام دامی و قصابی ها به صورت مداوم انجام می شود و در این راستا در عصر روز گذشته 20 مهر ماه از یک قصابی 400 کیلوگرم گوشت قرمز غی قابل مصرف ضبط و معدوم سازی شد.
دکتر رسولی خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی می توانند به مجموعه دامپزشکی موضوع را از طریق سامانه 1512 اطلاع رسانی کنند.
مدیر کل دامپزشکی استان همدان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ضبط و معدوم سازی 291 کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی توسط بازرسین دامپزشکی همدان خبر داد و گفت:در پی بازرسی صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی مقدار 291 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی از یک واحد صنفی کشف، ضبط و امحاء شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از بهداشت و سلامت عمومی جامعه و همچنین تلاش در جهت تحقق شعار نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره، بازرسان بهداشتی دامپزشکی استان در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر  فعالیت خود را با هدف نظارت بر مراحل تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی بصورت مرتب و روزانه انجام می دهند.
وی افزود: در پی بازرسی کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی این اداره از واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر همدان، مقدار 291 کیلوگرم گوشت مرغ بعلت انقضاء تاریخ مصرف درحضور کارشناسان تعزیرات حکومتی امحاء شد.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

خروج از نسخه موبایل