نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مدارس با آمادگی بازگشایی می شوند

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، محمد پورداود در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: زمینه سازی های لازم برای آغاز سال تحصیلی با اجرای مطلوب برنامه های پروژه مهر استان از جمله ثبت نام دانش آموزان، سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، واکسیناسیون فرهنگیان و بهداشت مدارس صورت گرفته است.

پورداود با بیان این که اطلس آموزشی در مدارس به خوبی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: شروع سال تحصیلی به صورت مجازی است و پس از آن برنامه ها در سه گام دنبال خواهد شد.

   وی افزود: یک گام به مدارس عشایری و روستاهای کم جمعیت مربوط می شود که به صورت حضوری خواهد بود، در گام دوم آموزش ها در مدارس با جمعیت متوسط به صورت ترکیبی و ساعات آموزشی نیمی حضوری و نیمی مجازی دنبال خواهد شد و در گام سوم مدارس با تراکم بالا و پرجمعیت در صورت مهیا بودن زیرساخت ها با حضور حداقل دانش آموزان خواهد بود.

   مدیرکل آموزش و پرورش استان  با بیان این که واکسیناسیون فرهنگیان در استان به خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان نیز براساس برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.

خروج از نسخه موبایل