نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، مصطفی آزادبخت یکشنبه ۲۸ شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آماده بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستیم، افزود: با همکاری همه مجموعه‌ها و رعایت بخشنامه‌های قانونی، سال تحصیلی را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون برای دانش آموزان ۱۲‌ تا ۱۸ سال پیش بینی شده است و به زودی واکسیناسیون دانش آموزان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: رسانه‌ها برنامه شیوه‌نامه بهداشتی مدارس و نحوه رعایت پروتکل‌ها را برای آگاهی خانواده‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

آزادبخت اضافه کرد: آموزش و سلامتی دانش آموزان هر دو در کنار هم مهم هستند و باید همه در این زمینه کمک رسانی کنند، همچنین آموزش‌ها هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در آموزش و پرورش استان برای آغاز سال تحصیلی تدارک دیده شده است، افزود: شیوه‌نامه بازگشایی مدارس بسیار جامع و دقیق است و متناسب با این شیوه‌نامه برنامه‌های خوبی در آموزش و پرورش استان برای آغاز سال تحصیلی تدارک دیده شده است که جای قدردانی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در پایان تصریح کرد: بازگشایی مطلوب مدارس با وحدت، هماهنگی و هم افزایی بخش‌های ذیربط در استان صورت خواهد گرفت.

خروج از نسخه موبایل