مدارس برای واکسیناسیون آماده سازی می شوند

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، سید سعید شاهرخی شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای استان همدان با حضور وزیر بهداشت، اظهار کرد: همدان از استان‌های ممتاز در حوزه بهداشت و درمان است و در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا از همان روز اول سناریوهای مختلفی برای شرایط مختلف در نظر گرفتیم.

 شاهرخی تصریح کرد: تا کنون ۱۰۱ جلسه ستاد مدیریت کرونا همزمان با کشور در استان و شهرستان‌ها برگزار شده و بیش از ۹۶۷ مصوبه را عملیاتی کردیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این بوده که همه امکانات را بسیج کنیم، ورود به بیمارستان را کاهش دهیم و مردم نیز به خوبی با ما همکاری کردند و ما در پیک‌های مختلف به بهترین وجه، بیماری را کنترل کردیم.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: همه تلاش و امکانات را پای کار آوردیم تا با اجرای مصوبات ورودی بیمارستان‌ها را کاهش دهیم و همکاری خوبی نیز بین ادارات صورت گرفت به طوریکه نیروی انتطامی ۲۰۰ روز در آماده باش کامل بود و دادستان نیز در این امر، پیشگام بود. 

شاهرخی اظهار کرد: گشایش خوبی در ورود واکسن به استان، صورت گرفته و اکنون که محدودیت نداریم باید زمینه تزریق را فراهم کنیم در همین راستا می‌توانیم ستاد ویژه برای جهش تزریق واکسن را ایجاد و دو هزار مدرسه را برای واکسیناسیون، آماده کنیم.

گزارش: نفیسه پاکیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا