نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

از تداوم گرما در همدان تا وزش بادهای لحظه ای در همدان

روح اله زاهدی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس اظهار کرد:در هفته جاری انتظار ثبات گرما مانند روزهای گذشته در سطح استان شاهد هستیم و تغییر قابل ملاحظه ای پیش بینی نمی شود.
 وی ادامه داد: به نسبت روزهای گرم تابستان که در تیرماه گذراندیم، دمای هوا کمتر شده، اما همچنان  دمای هوا بالای 30 درجه سانتی گراد خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین دمای ثبت شده در ایستگاه فرودگاه همدان 13 درجه سانتی گراد وبیشترین دمای ثبت شده 35 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.
زاهدی با اشاره به وضعیت دما در 24 ساعت گذشته در استان ادامه داد وگفت: شهرستان بهار با 11 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین شهرستان و اسدآباد با 37 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهرستان گزارش شده است.
وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری آسمان استان صاف و آفتابی پیش بینی می شود که البته در بعضی اوقات ابرناکی هایی به صورت موقتی در آسمان استان داریم.
این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به قابل قبول بودن آسمان استان و شهرستان ها از نظر شاخص های آلایندگی گفت: وزش بادهای لحظه ای شدید و موقتی با سرعت 40 تا50 کیلومتررا در ساعات بعدازظهر انتظار داریم که وجود غبارهای خفیف به واسطه بادهای لحظه ای دور از انتظار نیست.
گزارش : کامبیز قمری

خروج از نسخه موبایل