نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

200 دانشجوی همدانی آماده کمک به کادر درمان هستند

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، حمیدپور حسینی اظهار کرد: بسیج دانشجویی در این زمینه اعلام آمادگی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواسته که در صورت نیاز از این نیروهای جهادگر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) بسیج دانشجویی اقدام به اجرای طرح کمک های مؤمنانه کرد که در پی آن ۹۲ بسته غذایی و هزار بسته بهداشتی تهیه و در مناطق محروم همدان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه بسته های غذایی در بین صد خانواده توزیع شد، افزود: این بسته ها از محل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه شده بود که شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی و سایر اقلام غذایی بود.
پورحسینی تصریح کرد: برای تهیه هر بسته غذایی نزدیک به۵۰۰ هزار تومان هزینه شده بود، بسته های بهداشتی نیز شامل ده هزار ماسک و مایع ضدعفونی کننده بود که از محل کمک های خیرین خریداری و توزیع شد.
مسئول بسیج دانشجویی استان در بخش دیگری از سخنانش از اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجو برای کمک به کادر درمان در بیمارستان ها خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی در این زمینه اعلام آمادگی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواسته که در صورت نیاز از این نیروهای جهادگر استفاده کنند.
وی تأکید کرد: دانشجویان استان برای تزریق واکسن نیز اعلام آمادگی کرده و در این زمینه نیز فراخوان زده ایم تا در صورت نیاز از ظرفیت این نیروها برای واکسیناسیون استفاده شود.
پورحسینی در پایان گفت: نیروهای بسیجی استان در زمینه های مختلف تولید ماسک و گان نیز وارد شده و خدماتی داشته اند.

گزارش: نفیسه پاکیزه

خروج از نسخه موبایل