نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

71 درصد همدانی‌ها در اماکن عمومی ماسک می‌زنند

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، لیدا رفعتی افزود: برهمین اساس کمترین میزان استفاده از ماسک در مراکز ورزشی با ۴۰ درصد، تالارهای پذیرایی با ۵۰ درصد و رستوانها با ۶۳ درصد است.
وی میانگین رعایت بهداشت فردی را نیز ۸۰ درصد عنوان کرد و گفت: تالاهاری پذیرایی با ۵۰ درصد، مراکز ورزشی با ۵۳ درصد و پایانه مسافربری درون شهری با ۶۳ درصد و مهدکودک ها با ۶۴ درصد کمترین توجه را به بهداشت فردی داشتند.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان در زمینه رعایت پروتکل فاصله گذاری نیز گفت: میانگین رعایت پروتکل فاصله گذاری فیزیکی ۷۰ درصد است که رعایت این مولفه طی یک هفته گذشته رو به کاهش بوده است.
رفعتی افزود: نیمی از مراجعان به تالاهاری پذیرایی، پلیس ۱۰، دفاتر پیشخوان و پایانه مسافربری درون شهری با ۵۰ درصد، رعایت پروتکل فاصله گذاری را رعایت کردند همچنین میران رعایت این مولفه در آرامستان ها ۵۳ درصد و مهدکودک ها ۵۷ درصد بوده است.
وی بیان کرد: طی یک هفته چهار هزار و ۵۹۴ مورد بازرسی از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی منتخب این استان انجام شد که ۵۴۱ واحد به مرجع قضایی معرفی و ۴۰ واحد نیز پلمب شدند.

گزارش: کامبیز قمری

خروج از نسخه موبایل