واکسیناسیون 65 تا 70 سال به زودی آغاز می شود

دکتر محمد طاهری در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس اظهار کرد: مرحله جدید واکسیناسیون افراد  65 تا 70 سال بعد از اتمام فاز دوم واکسیناسیون افراد بالای 70 سال آغاز می شود.
وی افزود: واکسیناسیون فاز دوم افراد بالای 70 سال تا پایان هفته جاری ادامه دارد و به زودی واکسیناسیون افراد ببین 65 تا 70 سال آغاز می شود.
دکتر طاهری خاطرنشان کرد: به محض ابلاغ از سوی وزارت بهداشت واکسیناسیون افراد بین  65 تا 70 سال آغاز می شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در همدان هیچ مورد فوتی نداشتیم و در روز های گذشته تعداد موارد فوت بین دو تا سه نفر متغیر بوده، تصریح کرد:  در همدان با کاهش نسبی شیوع کرونا همراه هستیم اما باید شهروندان همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا گرفتار موج پنجم نشویم.
وی ادامه داد:  تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستانها بین 300 تا 400 مورد بوده واین میزان مراجعه نشان دهنده در چرخش بودن ویروس کروناست.
وی نسبت به شیوع ویروس کرونای هندی در جنوب کشور اظهار نگرانی کرد و گفت: در صورتیکه استانهای هم جوار به ویژه قم درگیر این ویروس شود، استان بعدی همدان خواهد بود.
وی بر عدم برگزاری مراسم ها و دور همی ها توسط مردم تاکید  و اشاره کرد : مردم برای سلامتی خود و خانواده هایشان باید  فاصله فیزیکی را رعایت  و از حضور در اجتماعات خودداری کنند.
گزارش:نفیسه پاکیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا