نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کلنگ ایجاد شهرک پرتو دهی در شیراز به زمین خورد

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در آیین کلنگ زنی شهرک پرتو دهی کوثر واقع در شهرک صنعتی شیراز ضمن اشاره به برخی از ظرفیت های استان فارس همچون علم، فناوری، دانش بنیان، سلامت، گردشگری، کشاورزی، باغداری  و صنعت و معدن گفت: طبق آمار و اطلاعات، فارس سرزمینی مستعد و حاصلخیز در اکثر موارد است.

ایمانیه با اشاره به اینکه، ارائه‌ی سلیقه خوب و هم افزایی منجر به استفاده مفید از پتانسیل های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در استان می شود خاطر نشان کرد: یکی از عرصه‌های جدی و استفاده صلح آمیز صنعت هسته‌ای، موضوع پرتودهی است و می‌توان از این حوزه در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و صادرات مواد غذایی استفاده کرد.

مقام عالی دولت در فارس ضمن به فال نیک گرفتن ایجاد شهرک پرتو دهی کوثر در شهرک صنعتی شیراز با همکاری سازمان انرژی اتمی و اداره اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: جای خوشحالی و سرافرازی دارد که با احداث این شهرک کاهش وابستگی به محصولات خارجی ایجاد می شود و همچنین استفاده از محصولات با کیفیت داخلی مورد توجه قرار می گیرد.

ایمانیه در پایان ضمن اشاره به علاقه کشورها در جهت استفاده از محصولات دانش بنیان و سلامت محور فارس خاطر نشان کرد: منابع بسیار اوقاف در کنار استعدادهای موجود در سازمان انرژی اتمی می تواند در جهش استان در تمام ابعاد موثر باشد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل