نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

لزوم افزایش کیفی و کمّی محصولات مبتنی بر دانش در حوزه سلامت

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر سید وحید حسینی در جمع خبرنگاران، تقویت همکاری های بین بخشی و تعامل با نهادها و سازمان های مختلف در زمینه ارتقای تولیدات دانش بنیان حوزه سلامت را مهم و راهگشا برشمرد و بر این موضوع تاکید کرد.

حسینی لزوم افزایش کیفی و کمّی محصولات مبتنی بر دانش در حوزه سلامت را امری ضروری خواند که با توجه به ارتباط با سلامت مردم، باید به صورت ویژه و خاص به آن توجه شود.

او با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های مناسب برای دانش شرکت های دانش بنیان، بستر رشد اقتصادی و خودکفایی کشور را در پی دارد، اضافه کرد: ایجاد بسترها و زیرساخت‌ های مناسب برای ارتقای شرکت ها و تولیدات دانش بنیان و حمایت از تولیدات داخلی، از اولویت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به شمار می رود.  

وی تعامل سازمان ها و نهادهای مختلف را با توجه به توانمندی ها و ظرفیت ها، راهکاری مفید و موثر در تقویت تولیدات مبتنی بر علم و دانش برشمرد و از سازمان ها و نهادها دعوت کرد تا در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و طرح های دانش بنیان همراه باشند.

مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز، ارتقای دانشگاه در حوزه های دانش بنیان و تعامل با نهادها و سازمان های فعال در این حوزه را دارای اهمیت دانست.

دکتر محمود نجابت گفت: این امر می تواند به افزایش سطح سلامت و ارایه خدمات با کیفیت سلامت به مردم کمک کند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل