نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ضروری بودن کیفیت آموزش، دانش و پژوهش برای استان فارس

به گزارش سینا پرس فارس، دکترمحمد هادی ایمانیه باحضور در دبیرستان عشایری حضرت معصومه (س) ضمن نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و عرض تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت ثامن الحجج (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدای عزیز جان خود را برای امنیت کشور و آسایش ما خالصانه تقدیم کردند لذا مردم این سرزمین همیشه خود را قدردانِ ایثارگران و فداکاران می دانند.

استاندار فارس با اشاره به حضوری شدن آموزش ها بعد از همه گیری ویروس کرونا گفت: فارس، استانی علمی و دانش محور است، به همین جهت کیفیت آموزش، دانش و پژوهش برای استان بسیار مهم و ضروری است.

وی با ابراز خوشحالی مبنی بر آغاز سال تحصیلی جدید از دبیرستان دخترانه عشایری حضرت معصومه (س)، دختران را ریحانه های جامعه دانست و افزود: بالاترین جمعیت عشایر کشور متعلق به فارس می باشد که غیرت، شجاعت، دین پروری، اعتقادات دینی و دفاع از کشور برخی نکات برجسته این عزیزان می باشد.

نماینده عالی دولت در فارس خطاب به دانش آموزان گفت: با انگیزه بالا به تحصیل مشغول شوید تا بتوانید نقش خود را در مسیر پیشرفت و توسعه روزافزون کشور ایفا کنید.

دکتر ایمانیه افزود: با ابتکار خودجوش جوانان استان، مجمع "جوانانِ گامِ دوم انقلاب" در فارس تشکیل شد که فعالیت خود را با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان، در چهار ناحیه شیراز آغاز خواهند کرد تا در توسعه فرهنگِ گامِ دوم که مبتنی بر فعالیت های جهادی است قدم برداشته و ان شاءالله نتایج مثبت آن مطرح و بعنوان الگویی در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی در انتها تمام سازمان ها، ادارات و مراکز را همراه با مجموعه آموزش و پژوهش استان دانست و گفت: همه ما در کنار آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکزعلمی هستیم چون اعتقاد داریم آنچه از علم، دانش و معرفت وجود دارد، از دانشگاه، مدرسه و حوزه می باشد.

گزارش: محمدرضا قشقایی ز اده

خروج از نسخه موبایل