نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

با متخلفان در حوزه گردشگری هیچگونه تعارفی نداریم

به گزارش سینا پرس فارس، ابراهیم بختیاری در بازدیدهای نظارتی از تاسیسات اقامتی؛ شامل اقامتگاههای سنتی، بومگردی و هتلهای شیرازافزایش  ارائه کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری را ضروری دانست و تاکید کرد: اولویت تمامی تاسیسات اقامتی گردشگری اعم از اقامتگاه های سنتی ، بومگردی ، هتل ها و… ارائه بهترین کیفیت خدمات و خوراک به گردشگران باشد.

وی افزود: بدون اغراق باید گفت که خدمات هتلداری و پذیرایی در شیراز به لحاظ وجود هتلداران با سابقه از شرایط مناسبی برخوردار است اما متاسفانه شاهدیم که برخی از این تاسیسات اقامتی در بروزرسانی تجهیزات و خدمات و پرورش نیروی انسانی متخصص عملکرد مطلوبی ندارند.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار داشت در بازدید های نظارتی و میدانی انجام شده طی روزهای اخیر نسبت به تعطیلی یکی از هتلهای قدیمی  در شیراز که متاسفاته فاقد خدمات و تسهیلات رفاهی متناسب با درجه آن هتل بود اقدام نمودیم که امیدواریم مدیریت این هتل با سرعت هرچه تمامتر نسبت به انجام تغییرات لازم و بروزرسانی تجهیزات و استاندارد سازی مناسب به چرخه خدمت و پذیرش مسافر بازگردد.

بختیاری افزود: کشور عزیزمان ایران، استان فارس و شیراز در دنیا دارای شهرت جهانی میهمان نوازی است، پس ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به گردشگران از وظایف مردم خوب و میهمان نواز استان فارس می باشد.
او تاکید نمود ، بازدیدهای نظارتی کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس با همراهی جامعه حرفه ایی هتلداران و انجمن های اقامتگاه های سنتی و بومگردی از تمامی واحدهای اقامتی گردشگری خدمات رسان در این استان به صورت مستمر ادامه یافته و با متخلفین بر اساس مقررات و ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل