نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سیاست های حاکم بر نمایشگاه ها ی بین المللی ساماندهی شود

به گزارش سینا پرس فارس، فرهادی درمجمع عمومی فوق‌العاده انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: در همه ی امور قانون باید مبنای تصمیم گیری و اقدام باشد. بنابراین انجمن و شرکت های نمایشگاه های بین المللی کشور می بایست در مقابل هرگونه درخواست و مطالبه خلاف قانون از جمله برگزاری نمایشگاه ها درخارج از سایت های نمایشگاهی با اقتدار ایستادگی نمایند . 
او افزود:  لازمه دستیابی به این هدف تقویت انجمن شرکت های نمایشگاهی و ایجاد وحدت رویه و اتحاد بین شرکت های نمایشگاه های بین المللی کشور است .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس افزود: در حال حاضر با ضعف و کمبود قوانین مورد نیاز در این حوزه مواجه هستیم. بنابراین سیاست گزاری های این حوزه سلیقه ای و تابع تغییرات و سلایق مسئولین ذیربط می باشد، برای رفع این ایرادات و نابسامانی ها  لازم است با ارائه ی پیشنهادات  کارشناسی شده و با تعامل و همکاری  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نسبت به تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز اقدام تا این صنعت صاحب قوام وثبات گردد . 
فرهادی خاطر نشان کرد: فضای نمایشگاهی کشور باید در خدمت معرفی آخرین و برترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی کشور ، بدست شایسته و صالح ترین تولید کننده گان ، غرفه داران و شرکت های برگزار کننده نمایشگاه ها باشد و از شکل گیری هرگونه انحصار و رانت برای افراد و گروه های خاص جلوگیری شود . لازمه این امر همدلی ، هماهنگی و همکاری شرکت های نمایشگاه ها و انجمن نمایشگاه در حذف افراد و شرکت های فاقد صلاحیت های لازم فنی ، حرفه‌ای و اخلاقی از این صنعت می باشد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل