نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری آزمون استخدامی محلی تامین اجتماعی در شیراز

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر مظاهر بابایی در حاشیه آزمون استخدامی محلی سازمان تامین اجتماعی که به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیرازدر حال برگزاری بود، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده آزمون استخدامی محلی سازمان تامین اجتماعی در ۲۲ شهرستان و استان امروز از ساعت ۹ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت.

 بابایی ضمن اشاره به اینکه در این استان داوطلبان در ۲ حوزه آقایان و خانم‌ها در آزمون شرکت کردند و تعداد کل داوطلبان یکهزار و ۱۸۳ نفر میباشد، عنوان داشت:  از این تعداد ۳۹۹ داوطلب مرد و ۷۸۴ داوطلب زنان تشکیل دادند.

 او افزود: این آزمون در ۹ عنوان شغلی کارشناس پرستاری، مامایی، اتاق عمل، آزمایشگاه تشخیص طبی، پرتوشناسی، هوشبری، پذیرش و اطلاعات، امور مالی و فناوری اطلاعات برگزار شد و تعداد ۲۳ داوطلبی که در استان فارس پذیرفته می‌شوند، در درمانگاه‌های کازرون، لامرد، اقلید، فیروزآباد، کوار، مهر و نی‌ریز مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در قالب دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار شد، خاطر نشان کرد: محتویات دفترچه عمومی شامل؛ سوالات زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی، فناوری اطلاعات و شناخت تامین اجتماعی بوده و آزمون اختصاصی نیز مطابق هر عنوان شغلی در نظر گرفته شده است.

او همچنین در پایان اضافه کرد: یک داوطلب مرد در دو آزمون استخدامی محلی سازمان تامین اجتماعی و آزمون تامین نیروی انسانی هتل خورشید هشتم مشهد در تاریخ مذکور شرکت کردند.

گزارش و تصویر: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل