نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

الگو قرار گرفتن شهرستان‌هایی که فعالیت های خود را دانش بنیان کرده اند

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر ذوالقدر در نشست سراسری شهرداران استان فارس که به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها در پارک علم و فناوری استان برگزار شد، گفت: امروز تمامی اذهان باید دانش بنیان شود تا یک حرکت توسعه ای چه در شهرداری و چه در سازمان های دیگر شکل گیرد.

او افزود: نیازهای شهرداری باید در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان احصا شود و پس از آن طی یک همایش یا جشنواره به اطلاع شرکت‌های دانش بنیان رسانده شود.

ذوالقدر ادامه داد: شهرداران ما باید یک برنامه منسجم داشته باشند تا بخشی از فعالیت‌های آنان با استفاده از نخبگان و افکار دانش بنیان آنها انجام شود.

مدیر کل پارک علم و فناوری استان فارس از آمادگی این مجموعه برای همکاری با شهرداری‌ها خبر داد و گفت: پارک برای این همکاری متقابل آمادگی کامل دارد و می توانیم رویدادهایی مختلفی را در این زمینه برگزار کنیم.

او تصریح کرد: در این راستا نیاز به تأسیس نهاد جدیدی نیست بلکه تنها باید نیازها را شناخت و پس از آن ایده‌ها را برای برطرف کردن این نیازها حمایت کرد .

ذوالقدر خاطرنشان کرد: امروز شهرستان‌هایی که کارهای خود را دانش بنیان کرده اند، شکلی متفاوت به خود گرفته‌اند و این می تواند الگوی خوبی برای سایرین باشد.

لازم به ذکر است در حاشیه نشست سراسری شهرداران استان فارس، نمایشگاهی از توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان در حوزه مدیریت شهری همزمان با هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل