نرم افزاری برای ردیابی تغییرات مغزی

هیچ کس درباره ساعات آرامش یا عصبی بودن مغز خود اطلاعات درستی ندارد. به تازگی نرم افزاری ساخته شده است که حالات ذهن شما را رمزگشایی می کند. در نتیجه کاربر با استفاده از این نرم افزار می تواند به بهترین نحو به وظایف محوله خود در محل کار یا منزل رسیدگی کند.

 این نرم افزار که Moo-Q نام دارد با طرح پرسش هایی درباره مثبت و منفی بودن احساسات افراد در ساعات مشخصی از روز اطلاعاتی را در این زمینه جمع آوری می کند. این پرسش ها در واقع میزان سرعت پردازش اطلاعات در مغز و حافظه افراد را در ساعات مشخصی از روز مورد بررسی قرار می دهد.

دکتر سوفی ون اتام از دانشگاه لندن در باره این نرم افزار گفت: «این برنامه به شما هشدار می دهد که در میزان پردازش اطلاعات و حافظه خود طول زمان تغییراتی ایجاد کنید. و حتی می تواند به شما در تمرین دادن به مغزتان نیز کمک کند.»

 او در ادامه بیان کرد: «به طور معمول مغز انسان در ساعات اولیه روز می تواند امتیاز بیش تری از این تست بگیرد. بنابراین، این برنامه ممکن است به افراد پیشنهاد کند تا کارهایی که سنگین ترند و نیازمند تمرکز بیش تری هستند را در ابتدای روز انجام دهند.»

این برنامه بعد از انجام تست ها برای هر کاربر به طور جداگانه چارتی را رسم می کند که  قدرت مغز و حالات آن در طول ساعات، روزها و ماه ها را در خود نمایان می کند. به این ترتیب می توان ساختار تغییرات مغز در کوتاه مدت و بلند مدت را بررسی کرده و با یکدیگر مقایسه کرد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا