نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

عدم استفاده از وسیله های بازی فاقد گواهینامه استاندارد در شهربازی ها

به گزارش سینا پرس فارس، رزمجو با اشاره به اینکه در کل استان و حتی روستاها هرگونه وسیله بازی و تفریحی و زمین های بازی  در شهربازی باید تائیدیه استاندارد داشته باشد افزود: در غیر این صورت مسوليت هرگونه اتفاقي بعهده صادر کننده مجوز و مالك وسيله بازي مي باشد بنابراین تمام شهرداری های استان و مسولين دهياري بدون تائیدیه استاندارد نباید اجازه بهره برداری از وسایل شهربازی را صادر کنند.
رزمجو از هم استانی های عزیز درخواست کرد در هنگام استفاده از وسیله بازی به گواهینامه استاندارد نصب شده در ورودی شهر بازی توجه نموده و در صورت عدم گواهینامه استاندارد در ورودی شهر بازی به هیچ وجه از وسیله بازی استفاده ننمایند.

سرپرست اداره کل  استاندارد فارس تاكيد نمودند وسايل بازي وتفريحي كه درمكان هايي به نام خانه بازي و يا درمهدكودك هاي تحت نظارت بهزيستي ويا هر مكان ديگري وجوددارند مشمول استاندارد اجباري بوده و لذا استفاده ازانها بدون تاييده استاندارد ممنوع مي باشد.
رزمجو افزود:  طی یک سال گذشته  1237 مورد بازرسی از دستگاهها و تجهیزات شهربازی استان صورت گرفته که  تعداد 543 دستگاه  گواهینامه استاندارد خود را دریافت  و تعداد242  دستگاه در مرحله تمدید گواهینامه استاندارد خود  میباشند .

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل