نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تجدید میثاق کارکنان جهاد دانشگاهی فارس با شهدا

به گزارش سینا پرس فارس، کارکنان جهاد دانشگاهی فارس صبح سه شنبه  3 خرداد مصادف با روز آزاد سازی خرمشهر، با حضور در گلزار شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه، با آرمان شهدا تجدید پیمان کردند.
در این مراسم معنوی، جهادگران دانشگاهی فارس ضمن غبارروبی  قبور شهدا و نثار گل به مزار آن مردان و زنان بلندآوازه به روان پاک حافظان انقلاب و نظام اسلامی، درود فرستاد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار سینا پرس گفت: سوم خرداد یادآور دلاورمردی‌ها، استقامت و از خود گذشتگی با هدف حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه، ملت قهرمان ایران در سوم خرداد سال 1361 توانست  قهرمانانه و با عمل به دستور رهبر کبیر انقلاب وارد عرصه نبرد شوندو این شهر را از دست دشمنان غاصب آزاد سازند، افزود: ملت غیور ومسلمان ما توانستند با مقاومت بی نصیر  یکپارچه و تمام قد در مقابل استکبار و دست نشانده های آن ها ایستاده  و به اذن الهی طعم شکست و خاری را به متجاوزان و ظالمان بچشانند.
رییس خبرگزاری سینا پرس فارس خاطر نشان کرد: ولی امر مسلمین جهان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای  در اشاره ای عمیق، صریح و تاریخی خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین( ع)  فرمودند با فتح خرمشهر تاریخ ورق خرد و دنیا تغییر حالت داد و ارکان  تفکر استعماری قدرت جهانی، که تا آن روز نیروی عظیم انقلاب و مردم را باور نداشتند متزلزل شدند.
بابایی گفت: زنده نگه داشتن سوم خرداد با هدف نشر ارزش‌ها و معارف و انتقال داشته‌های اثرگذار این روز نظیر ایثار و مقاومت به نسل امروز و آینده انجام می‌شود، 
وی در پایان افزود: امروز هم جهادگران دانشگاهی با همان روحیه دوران دفاع مقدس در مسیر رونق اقتصادی، ارتقاء دانش و آگاهی، اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی و کمک به توسعه متوازن کشور در ابعاد مختلف علمی، به فعالیت اثرگذار خود ادامه می‌دهد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل