نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فارس روز دیگری را بدون فوتی کرونا رقم زد

به گزارش سینا پرس فارس، با بستری ۴۰ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های فارس، هم اکنون ۱۴۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم  بستری هستند که از این تعداد، ۱۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

بر همین اساس از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۳۸ هزار و ۳۶۷ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۶۲۷ هزار و ۸۳۵ بیمار مثبت شناسایی شده است.

همچنین خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۵ نفر است، و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۱۹ هزار و ۴۸۶ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضرنیز مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۶۴ هزار و ۸۴۷ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۱۴ هزار و ۱۶ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۱۷ هزار و ۶۴۵ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۱۸۶ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل