نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت دانشگاهها

به گزارش سینا پرس فارس، عبدالعلی کریمی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی این استان و شهر شیراز، گفت: باید از این ظرفیت‌ها در راستای تقویت شرکت‌های دانش بنیان استفاده شود.
 کریمی گفت: در سالیان گذشته آنطور که باید به موضوع های  مرتبط با دانش بنیان‌ها در کشور و استان فارس توجه نشده و ضمن اشاره  به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به لزوم تقویت هر بیشتر  این بخش، افزود: مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان به شکل اساسی دنبال شود.

او ادامه داد: بحث تامین فضا و مکان برای استقرار، از مهمترین معضلاتی است که از سوی شرکت‌های دانش بنیان مطرح می‌شود وامیدواریم با همکاری  مجموعه‌ها و دستگاه‌های مرتبط با این حیطه، در راستای تامین این نیاز گام‌های مثبتی برداشته شود.
وی، از مدیران و مسئولان پارک علم و فناوری و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس خواست که با تعامل و همکاری بیشتر و بهتر در راستای رسیدن استان به جایگاه واقعی در حوزه دانش بنیان‌ها بکوشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به ارتباط اکثر شرکت‌های دانش بنیان با صنایع بزرگ افزود: بر اساس آمار، طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ صادرات محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان رشد خوبی داشته و انتظار است که این امسال شاهد رشد بیشتر و بهتری در این زمینه باشیم.

خروج از نسخه موبایل