نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

قدس یکی از اصول مهم انسانی و اسلامی

به گزارش سینا فارس، مظاهر بابایی، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز گفت: روز قدس، یوم‌اللهی است برای مشخص شدن مرزبندی بین متعهدین و منافقین؛ متعهدین در این روز بر آنچه باید محقق شود، آنچه وعده الهی برآن قرار دارد، یعنی نابودی استکبار و صهیونیست جهانی اصرار می‌ورزند.

بابایی با بیان اینکه، راهپیمایی روز قدس نشان داد که اراده انسان‌های آزاده و آزادیخواه جهان، در حمایت از ملت‌های مظلوم عالم و آرمان قدس، خاصه فلسطین اشغالی، خلل ناپذیر است، منافقین را افرادی دانست که در ظاهر حامی مظلوم و در باطن زیر سلطه و پرچم استکبار قرار داشته و حامی صهیونیست هستند.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) با نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، مسیری را پیش روی مسلمانان و همه مردم آزاده جهان قرار داد که نهایت و مقصد آن، آزادی قدس شریف و پایان کار صهیونیست و استکبار جهانیست.

او افزود: امسال هم علی‌‎رغم همه مشکلات، تنگناها و کاستی‌ها، ملت صبور، مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه شهر شیراز به عنوان حرم سوم اهل بیت(ع)، نشان دادند که از آرمانهایشان کوتاه نخواهند آمد.

وی، پیام راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس را، پایمردی انسان‌های آزاده و آزادیخواه جهان بر لزوم آزادی فلسطین و قدس به عنوان یکی از اصول مهم انسانی و اسلامی دانست.

گزارش: زهرا عسگری

خروج از نسخه موبایل