نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

یک شرکت دانش بنیان ارتباطات درون‌سازمانی را بهبود بخشید

به گزارش سینا پرس فارس، مجید احمدی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه خلاقیت و نوآوری همسا با بیان اینکه بهبود روابط درون‌سازمانی مهم‌ترین دستاورد این شرکت است، گفت: این محصول برای سازمان‌های بزرگی طراحی شده که حضور کارکنان آن پراکندگی جغرافیایی دارد و به دلیل بزرگ شدن در روابط خود دچار مشکل هستند.

 

چابک‌تر شدن سازمان

همسا یک بستر ارتباطی برای سازمان‌های بزرگ و ترکیبی از شبکه اجتماعی و پیام‌رسان سازمانی با امکانات مختلف دیگر است که تلاش می‌کند ارتباط درون‌سازمانی، تعالی سازمانی، افزایش دل‌بستگی سازمانی، یکپارچه‌سازی درون‌سازمانی، مدیریت تغییرات سازمانی و ارتقا فرهنگ‌سازمانی را بهبود ببخشد.

این نرم‌افزار می‌تواند به ایجاد شفافیت کمک کند، همچنین باعث دیده شدن ایده‌ها و پیشنهادهای مطلوب می‌شود. این محصول و قابلیت‌های آن به برطرف شدن مشکلات پنهان کمک می‌کند و درنهایت باعث چابک‌تر شدن یک سازمان می‌شود.

فراتر از یک پیام‌رسان و شبکه اجتماعی

این محصول فراتر از یک پیام‌رسان عمل می‌کند. ارتباطات درون سازمان را می‌توان در سه دسته اصلی یک‌به‌یک، یک به چند و چند به چند بیان کرد، اپلیکیشن همسا ابزاری است که انواع این ارتباطات را پوشش می‌دهد. به اشتراک گذاشتن انواع محتوای متنی، صوتی و تصویری نیز در همسا آسان است.

چالش و سختی ایجاد گفت‌وگوی سازنده در سازمان، بیان ایده‌ها و بازخوردها، آموزش و ارتقای آگاهی کارکنان و همسو شدن کارکنان و مدیران سطوح مختلف سازمان در راستای اهداف و چشم‌اندازهای توسعه و پیشرفت، مواردی هستند که با ابزارهای این محصول ممکن می‌شود.

اشتغال 31 نفری

در حال حاضر در این شرکت 31 نفر به‌صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند. امنیت موضوع مهمی است که برخی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی ممکن است فاقد آن باشند، اما محصول داخلی امنیت بسیار بالایی دارد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه خلاقیت و نوآوری همسا با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش می‌کند که شرکت‌های دانش‌بنیان در محیطی آرام کار کنند، افزود: در همین راستا بهتر است فرایند دریافت تسهیلات ساده‌تر شود و توجه ویژه‌ای به منابع انسانی صورت بگیرد.

منبع: مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری

خروج از نسخه موبایل