نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بررسی تسهیلات بلند مدت، کم بهره و تنفس دار دانش بنیان ها

به گزارش سینا پرس فارس، علیرضا ظهیرامامی در جمع شرکت های دانش بنیان گفت: کانون کارآفرینی فارس  جهت کمک به توسعه و پیشرفت واحدهای صنعتی، تولیدی، کشاورزی‌، خدماتی، گردشگری و حمایت از کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس، پیگیری‌های مجدانه مستمری انجام داد تا مسئول تسهیلات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با سفر به استان فارس درخواست‌های کارآفرینان استان را برای گرفتن تسهیلات بلند مدت ، کم بهره و تنفس دار ( از پنجاه میلیون تومان تا ده میلیارد تومان) بررسی کند.

ظهیرامامی گفت در جریان سفر مسئول ستاد تسهیلات بنیاد برکت کشور به شیراز، جلسات و بازدیدهای مختلفی مختلفی با کارآفرینان متقاضی دریافت وام برگزار شد.

او ادامه داد: مسئولین بنیاد برکت با بررسی نیازهای این شرکت‌ها، نوع محصولات تولیدی و میزان فروش سالیانه آنان قول مساعد دادند که در مواردی نظیر تامین مواد اولیه و  تجهیزات موردنیاز همکاری کنند.

وی افزود: کانون کارآفرینی فارس با بررسی هایی که از ماه‌ها قبل در سطح شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری انجام داده بود، برآن شد تا به جهت برآمدن نیازهای این شرکت‌ها یک هم افزایی را بین این شرکت‌ها و یکی از موسسات مالی انجام دهد و تسهیلاتی مدت دار و کم بهره به آنان تعلق گیرد.

رئیس کانون کارآفرینی فارس افزود، این پیگیری‌ها در نهایت منجر به بازدید مدیران بنیاد برکت کشور از برخی شرکت‌های دانش بنیان حاضر در پارک علم و فناوری شد که در جریان این بازدید رویت دانش و فناوری های تازه شرکت‌های دانش بنیان پارک از سوی مدیران بنیاد برکت نتایجی را در برداشت.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

 

خروج از نسخه موبایل