نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

طراحی پهپاد پایش آلایندگی در صنایع پترو پالایش و پتروشیمی ها

به گزارش سینا پرس فارس، محمد حسین یوسفی در مصاحبه با خبرنگار سینا پرس گفت: این شرکت طی 2 سال  میباشدکه در حوزه مونتاژ پهپادهای صنعتی فعالیت دارد، پهپادهایی که کاربری نقشه برداری هوایی، پایش آلاینده های محیط زیست و فیلمبرداری دارند.

یوسفی ادامه داد، در این شرکت 6 پرسنل با جدیت در این عرصه مشغول به کار میباشد و تاکنون موفق به  صادر این محصول نشده ایم و هم اکنون که در خدمت شما هستم طراحی آخرین محصول به پایان رسانده ایم که این  پهپاد پایش محیط زیست را دربر دارد و در حوزه پایش آلایندگی های  صنایع پترو پالایش و پتروشیمی ها کاربرد بسزایی دارد.

 وی با بیان این که، محصولات این شرکت  در مرحله تجاری سازی میباشد و جهت تولید باید بازار داخل بررسی شود واین محصولات پرنده مورد استفاده سازمان هایی همچون محیط زیست، پالایشگاهها و پتروشی می ها میباشد.

مدیر عامل شرکت هما پایش رادمان درپاسخ خبرنگار سینا پرس فارس مبنی بر وجود نمونه این محصول در خارج از کشور گفت: طبق اطلاع ما چندین شرکت در کشور هایی ازجمله کانادا و بلژیک در حوزه ورود کرده و محصولات خود را به مرحله فروش رسانیده اند.

این فعال حوزه صنعت در پایان افزود، شرکت ما در مرکز جامع فناوری پارک علم و فناوری شیراز قرار دارد و آماده همکاری و عقد قرارداد با کلیه سازمان ها و ادارات  هستیم تا بتوانیم کشور را از ورود نمونه خارجی این محصول بی نیاز کنیم.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل