نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ایجاد باشگاه دانش پژوهان در فارس

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر فرشید قاسمی گفت: مرکز دانش پژوهان با هدف حمایت از دانش آموزان مستعد در فارس ایجاد می شود تا در مسیر موفقیت، آنان را حمایت و راهنمایی کند، در این مرکز مشاوران و مدرسان توانمند برای ارائه ی مشورت در زمینه های تحصیلی، تربیتی، انگیزشی حضور دارند که دانش آموزان می توانند بصورت حضوری یا برخط با این مرکز در ارتباط باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس در جمع تعدادی از دانش آموزان برگزیده مدارس سمپاد شیراز ضمن اشاره به برنامه های مشاوره ای در حوزه کنکور گفت: شش برنامه برای دانش آموزان دوازدهمی با هدف راهنمایی و مشاوره درجهت موفقیتشان در کنکور سراسری طراحی شده است که دانش آموزان مستعد بر اساس سوابق تحصیلی شان شناسایی و در برنامه ها شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس بیان کرد:  با مدیران مدارس خاص برای فراهم شدن امکانات و فضاهای مطالعه برای دانش آموزان، هماهنگی صورت می گیرد.

دکتر یونس غلامی با اشاره به این که: نشست های دانش آموزان مستعد پایه دوازدهم در شهرستان ها بصورت قطبی برگزار خواهد شد، ادامه داد: اعلام می کنیم که کارگروه کنکور استان فارس آماده ی حمایت برنامه محور برای دانش آموزان براساس نیازسنجی می باشد.

وی ضمن اشاره به طرح در مسیر نخبگی افزود: این طرح با افق ۶ ساله برای دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم برنامه ریزی شده است که هدف آن هدایت و موفقیت دانش آموزان در محورهای چهارگانه ی طرح شهاب، استعدادیابی، المپیاد خوارزمی و کنکور سراسری می باشد.

او در پایان افزود: این طرح بعنوان سمپاد فراگیر و با شعار سمپاد برای همه برنامه ر‌یزی شده و همه ی دانش آموزان می توانند در این برنامه ها شرکت کنند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

 

خروج از نسخه موبایل