نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آزمون استخدامی قوه قضائیه در استان فارس برگزار شد

رئیس جهاددانشگاهی فارس صبح جمعه در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی آزمون استخدامی قوه قضائیه در شیراز تعداد حوزه‌های برگزاری این آزمون در فارس را ۴ حوزه اعلام و خاطرنشان کرد: این آزمون توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی و همزمان با سراسر کشور، در شیراز، جهرم و کازرون هم برگزار شده است.

 

دکتر مظاهر بابایی گفت، این آزمون با حضور متقاضیان استخدام کادر اداری قوه قضائیه و با نظارت حفاظت اطلاعات دادگستری فارس، برگزار شد.

او با اشاره به تجربه مرکز آزمون جهاددانشگاهی در برگزاری این رویدادها در سطح ملی، خاطرنشان کرد: این آزمون در استان فارس با رعایت کامل پروتکل‌های اعلامی ویژه شرایط شیوع کرونا، برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه ثبت نام برای شرکت در این آزمون از روز ۱۹ بهمن آغاز شده بود، گفت: در مهلت اعلام شده، تعداد ۵۲۵۵ متقاضی در فارس برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

بابایی با اشاره به تجربه مرکز آزمون جهاددانشگاهی در برگزاری این رویدادها در سطح ملی، خاطرنشان کرد: این آزمون در استان فارس با رعایت کامل پروتکل‌های اعلامی ویژه شرایط شیوع کرونا، برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به اینکه آزمون یاد شده در ۱۰ رشته شغلی برگزار شد، گفت: اسامی حائزان نمره قبولی آزمون برای شرکت در مراحل بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل