نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مسئولین در کنار مردم خون خود را اهداء کردند

به گزارش سینا پرس فارس، مجید علیپور ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه و تبریک پیشاپیش سال نو گفت: بنا به اعلام سازمان انتقال خون  مبنی بر کاهش ذخیره خون در استان بر آن شدیم که در این امر به کمک  این سازمان بشتابیم در همین راستا مجموعه سپاه وبسیج با سازماندهی اقشار مختلف سعی کرد با استفاده ازظرفیت وتوانمندی خود  و حضور در در مراکز ثابت و سیار انتقال خون کمک شایانی به این مجموعه بشود.

علیپور افزود، متاسفانه به دلیل شرایط کرونا برخی از مردم نگرانی هایی در خصوص اهدا خون داشتند و به این دلیل این کمک ها از روال عادی خود خارج گشت و بعضا در برخی مقاطع ذخایر خونی استان دچار کمبود شدید شد و بیماران سرطانی و افرادی که در حوادث دچار مجروحیتی میشدند و نیازمند خون بودند دچار مشکل شدند.

 او افزود در همین راستا ضمن هماهنگی های به عمل آمده، عزیزان سازمان انتقال خون امروز  در محل مجتمع فرهنگی مذهبی شلمچه مستقر شدند و پزشکان و پرستاران با رعایت همه مسایل بهداشتی حضور پیداکردند، وما میزبان مسئولین عزیزشهرستان شیراز و استان فارس هستیم که  این مسئولینن در کنار مردم در این امر خداپسندانه توجه میکنند و خون خودشان را اهدا میکنند.
وی ضمن دعوت از عموم مردم در این امر خداپسندانه، اطمینان خاطر داد که به عنوان فردی که چندین نوبت نیروهای بسیج را سازماندهی شده در امر اهدا خون مشارکت داده است، هیچ اتفاقی به لحاظ پزشکی متوجه آن ها نخواهد شد، زیرا همه مسائل بهداشتی توسطمجموعه سازمان انتقال خون رعایت شده و این اطمینان داده میشود که در  امر خداپسندانه آسیبی  یا بیماری دچار افراد نمیشود.
سرهنگ علیپور یادآور شد که یادمان نرود بیماران، بیماران خاص، افراد سرطانی و همشهریانی که در حوادث مختلف در اورژانس ها هستند که نیاز مبرم به این خون ها دارند و مردم ضمن حضور در مراکز انتقال خون و اهدا، خون خود بتوانند کمک شایانی انجام بدهند .
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در پایان ضمن تشکر از فرمانداری شهرستان  شیراز، استانداری فارس، بسیج جامعه پزشکی،  وبسیج حوزه کارمندان استان فارس افزود: قطعا این نیاز ها و کمک ها ادامه دار میباشد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل