نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

انتصاب سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس

به گزارش سینا پرس فارس، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  فارس گفت: افزایش مطالبات ارتباطی ​مردم پس از شیوع کرونا و همچنین روند مجازی شدن خدمات و فعالیتهای حوزه های مختلف باعث گردید ترافیک شبکه افزایش یافته  که خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیازهای مردم تا حدود بسیار زیادی تامین شد.

حسین حمیدی پور با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، سلیمان پور را مدیری از بدنه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توانمند معرفی کرد که می تواند گام های بلندی را در راستای ارتقای حوزه ICT استان ایفا کند.

حمیدی پور در این مراسم عنوان کرد، سهم اقتصاد دیجیتال در برخی از کشورها بخش بزرگی از تولید ناخالص آنها را شامل می شود، و بایستی تلاش کنیم در کشورمان نیز زیرساخت ها و بسترهای ارتباطی لازم را ایجاد کنیم و با فعال کردن بخش خصوصی شاهد افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی باشیم.

در این مراسم حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس  ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، از سهرابی مدیر کل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بعنوان مدیری فعال و پرتلاش یاد کرد و  از زحمات ایشان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

وی از آمادگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس  برای همکاری با سازمانها و ادارات استانی در راستای ارتقا و رفع مشکلات ارتباطی و رفع نیازهای مردم استان در این بخش خبر داد.

همچنین درپایان این مراسم مهدی نصیری عضو شورای اسلامی شهر شیراز و رئیس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری نوین و اطلاعات گفت: هوشمندسازی نیاز به یکپارچه سازی دارد و خروجی یکپارچه سازی شفافیت است و با تاکید بر اینکه فناوری اطلاعات زیرساخت بسیاری از پروژه های بزرگ است، اظهار کرد: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و تعامل با سایر سازمانها به یکپارچگی مناسبی در حوزه فناوری اطلاعات استان دست یابیم.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل