نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزیدگان دومین جشنواره پزشکی لقمان حکیم معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در اختتامیه دومین جشنواره لقمان حکیم که روز سه شنبه در محل بیمارستان فرهیختگان ترتیب یافته بود، 18 برگزیده و 14 شایسته تقدیر، جوایز خود را از دست دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کردند.
به گفته دبیر اجرایی دومین جشنواره لقمان حکیم، پس از اعلام فراخوان، تعداد 641 نفر از 90 واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام و ارائه اثر اقدام کردند که نهایتا 231 اثر در فرآیند داوری قرار گرفت که بیشترین آثار به ترتیب متعلق به واحدهای کازرون، دندانپزشکی، علوم دارویی، پزشکی تهران و نجف آباد بود.
دکتر سپیده اربابی افزود: هیات داوران این جشنواره، برترین ها را در چهار محور پژوهش، آموزش، خدمات سلامت و دانش آموختگان انتخاب و معرفی کرد.
براساس رای هیات داوران در محور پژوهش، جایزه کتاب برتر به احمد مظفری جوین از واحد سبزوار و مانی میرفیضی از واحد کرج رسید و مهناز قمی از واحد علوم دارویی و محمدرضا زرین دست نیز به عنوان برندگان بخش مراکز تحقیقاتی برتر معرفی شدند.
دومین جشنواره لقمان حکیم، چهار محقق برتر داشت که جوایز آن به محمد ناصبی از واحد پزشکی تهران، محمدرضا ادی از واحد علوم دارویی، حیدرعلی عابدی از واحد خوراسگان و عبدالرضا جمیلیان از واحد دندانپزشکی تهران تعلق گرفت.
جایزه مقاله برتر این جشنواره نیز به سید مهدی رضایت از واحد علوم دارویی و آرزو طهمورث پور از واحد خوراسگان رسید و دنیا صدری هم جایزه نشریه برتر را دریافت کرد.
در محور آموزش نیز هیات داوران، بهزاد پوپک از واحد دندانپزشکی تهران، علی الماسی راد از واحد علوم دارویی و توران تیزفهم قوی از واحد ارومیه را به عنوان معلمان برتر انتخاب کرد.
در این محور، سید عبدالحمید حسینی و ناهید عسکری زاده از واحد دندانپزشکی تهران نیز جایزه گروه آموزشی برتر دریافت کردند و آرش قدوسی از واحد اصفهان به عنوان دانش پژوه برتر شناخته شد.
در محور خدمات سلامت، فرشاد هاشمیان از واحد علوم دارویی و فاطمه موسوی از واحد دندانپزشکی تهران در بخش توسعه سلامت و افشین حراجی از واحد دندانپزشکی و سید علی ناجی از واحد اصفهان موفق به دریافت جایزه شدند.
هیات داوران جشنواره همچنین ثریا تیموری، سید علی ناجی، احسان امینی، نازآفرین حاتمی، محمدرضا مبینی زاده، احسان جان قلی، فاطمه حسینی نژاد، شادی عرفانی فرد، حمیدرضا محاسنی اقدم و فاطمه افرا را به عنوان دانش آموختگان برتر دومین جشنواره لقمان حکیم معرفی کرد.
جایزه مخترع برتر این جشنواره به حامد اهری عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات رسید و زهرا جعفری آذر استادیار واحد علوم دارویی نیز به عنوان مخترع شایسته تقدیر معرفی شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل