نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حضوری که شگفتی‌آفرین و زمان‌شناسی مردم را نشان داد

به گزارش سینا پرس فارس، مظاهر بابایی، با اشاره به شکوه چشمگیر حضور و مشارکت مردم خصوصا دانشگاهیان در برنامه‌های مختلف و رویدادهای پیش‌بینی شده برای بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از آحاد مختلف مردم، به ویژه دانشجویان، کارکنان دانشگاه‌ها، اساتید، اعضای هیئت علمی و مسئولان دانشگاه‌های استان فارس، قدردانی کرد.

در پیام بابایی، رئیس جهاددانشگاهی و کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس آمده است:

"بسمه‌تعالی

انقلاب اسلامی، از ابعاد مختلف رویدادی بی‌نظیر در سطح جهان به شمار می‌رود که حضور، همراهی و مشارکت آگاهانه اقشار مختلف مردم، جزو مهمترین شاخصه‌های بارز آن بوده است.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به ویژه یوم‌الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران است؛ عرصه‌ای که امسال و به رغم تداوم شیوع بیماری منحوس کروناویروس، بار دیگر شاهد حضور مقتدرانه، آگاهانه آحاد مختلف مردم، به ویژه دانشگاهیان به عنوان پرچمداران عرصه آموزش آگاهی بخشی در آن بودیم.

امسال به شکرانۀ چهل و سه سال مقاومت و ایستادگی و فتح قله‌های دانش، عزت و شرافت، مقارن با ایام پرفضیلت ماه رجب مردم آگاه و ولایت محور استان فارس حضوری پررنگ را در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، داشتند؛ حضوری که تجلی بخش وحدت و همبستگی و عزم و اراده راسخ و ایمان خالصانه و بصیرت بی‌همتای ملت شگفتی‌آفرین و زمان‌شناس ایران اسلامی بود.

مردم در سراسر کشور و استان فارس و شهر شیراز، با حضورشان در جشن طلوع خورشید چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نشان دادند که همچنان پای عهد و پیمان خود با آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز هستند و محکم و استوار در مسیر تبیین و ترسیم شده توسط زعیم خود، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، حرکتی آگاهانه و بصیرت‌مندانه را تداوم خواهند بخشید.

اینجانب به عنوان عضوی از اعضای جامعه بزرگ، غیرتمند، آگاه و تاثیرگذار دانشگاهیان، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی همه مردم به ویژه دانشجویان، دانشگاهیان و اساتید و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌های فارس، در رویدادهای مختلف دهه مبارک فجر، خصوصا برنامه شکوهمند جشن پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن، که منتهی به خلق حماسه‌ای دیگر در دفتر قطور انقلاب اسلامی ایران شد، قدردانی و سپاسگزاری کرده، مراتب امتنان خود را اعلام می‌دارم."

خروج از نسخه موبایل