نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بزرگداشت حکیم نظامی گنجه‌ای در فارس

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛‌ دومین نشست کمیته اجرایی هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجه‌ای برگزار شد.
بر اساس مصوبات مقدماتی هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجه‌ای در هفته سوم اسفندماه با رویدادهای گوناگونی برگزار خواهد شد، که البته با در نظر گرفتن جلساتی که در روزهای آینده با دیگر اعضای کمیته ی اجرایی استان و همچنین اعضای عملی امکان تغییر و اضافه شدن برنامه ها وجود خواهد داشت. در این کمیته مطرح شد که بهتر آن است هر روز از این هفته با عنوان یکی از آثار نظامی و یا شب‌های هفت پیکر نظامی نامیده ‌شوند.
هر شب نیز سه رویداد فرهنگی و هنری همچون نمایش خیابانی در فرهنگسراهای شهرداری یا پارک‌ها، موسیقی و سخنرانی در راستای شناساندن نظامی گنجه‌ای برنامه‌ریزی و اجرایی ‌شود.
اعضای کارگروه کمیته اجرایی استان که در روز چهارشنبه نشستی در همین راستا با مدیران این کارگروه برگرار خواهد شد. اعضای کارگروه استانی متشکل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، حوزه هنری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش استان فارس، دانشگاه شیراز ، بسیج هنرمندان و … خواهند بود.

خروج از نسخه موبایل