نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

به هیچ عنوان نبایدکاهش کیفیت مراکز درمانی را بپذیریم

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه درمراسم افتتاح اولین مرکز سیکلوترون بیمارستان کوثر شیراز با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به همه اقشار جامعه باید از کمک های خیرین بهره برد، اظهارداشت: درهمه جای دنیا خیرین به کمک بخش درمان می آیند و دانشگاه های مهم درمانی ‌وبیمارستان های مجهز دنیا به وسیله کمک های خیرین ساخته و اداره می شوند.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان کوثر شیراز با کمک های خیرین ساخته شده است، افزود: از روز اول این بنای خیر برای ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به اقشار مختلف جامعه تاسیس و راه اندازی شد و با اعتماد به نفس گردانندگان و کمکهای بی دریغ خیرین تاکنون بسیاری به بیماران صورت گرفته است.
او با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون با خدمات عمدتا نرم افزاری بیمارستان کوثر راپشتیبانی کرده و مدیریت ارشد استان نیز در کنار گردانندگان این مرکز درمانی ایستاده است، گفت: خط قرمز ما کیفیت خدمات این مرکز درمانی است و به هیچ عنوان نبایدکاهش کیفیت را بپذیریم.
استاندار فارس ادامه داد: برای حمایت از اقشار محروم جامعه و تامین هزینه‌های درمانی نیز صندوقی در بیمارستان کوثر تاسیس شده است و تلاش می شود همه اقشار از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
خاطر نشان می شود بنیاد قلب فارس بیمارستان کوثر اولین مرکز پت سی تی در جنوب کشور است که از ۴ سال قبل در این مرکز فعال بوده و هم اکنون با همت خیرین اقدام به راه اندازی اولین مرکز سیکلوترون در جنوب و غرب کشور در راستای ارائه خدمات به بیماران سرطانی می باشد.

 

گزارش: زینب برزگر

خروج از نسخه موبایل