نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اجرای سه طرح اشتغالزایی با هدف بسترسازی برای اشتغال فن آموختگان دانشگاهی

به گزارش سینا پرس فارس، امین ذوالقدر در آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره نوآوری و فناوری از اجرای سه طرح اشتغالزایی با هدف بسترسازی برای اشتغال فن آموختگان دانشگاهی خبر داد و بیان کرد: این سه طرح شامل دستیار فناوری، فن آموزی دانش آموختگان و‌ پسا دکترای نوآورانه است که به تناوب اجرایی می‌شوند.
وی همچنین اظهار داشت: طرح دستیار فناوری در پارک علم و فناوری فارس و ۱۰ پارک بزرگ کسور و دانشگاه‌ها از امروز در دستور اجرا قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است در این مراسم رئیس پارک علم و فناوری استان فارس از اجرای پردیس‌های مشترکی با دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در این راستا اولین پردیس مشترک با دانشگاه شیراز تحت عنوان دره فناوری اجرایی شده و سه تفاهم نامه مشترک پردیس کشاورزی با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی فارس و دو پردیس با دانشگاه فنی‌وحرفه ‌ای و شرکت فراسان اجرایی می‌شود.
خاطر نشان می شود در این جلسه براساس آمار اعلام شده در مجموع ۳۵۰ شرکت در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنایع تبدیلی، نفت و گاز، علوم مهندسی، ارتباطات، صنایع فرهنگی و  تولید محتواهای دیجیتال  در پارک علم و فناوری استان فارس مشغول به فعالیت و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در این شرکت‌های دانش بنیان مشغول به کار هستند.  

 

گزارش : زینب برزگر

خروج از نسخه موبایل