نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تمدید جشنواره کالا و محصولات فرهنگی تا ٣٠ دی

به گزارش سینا پرس فارس، مهدی امید بخش به بخش های متنوع جشنواره اشاره داشت و گفت: این عناوین موضوع هایی چون نوشت افزار شامل ابزار نگارش، دفتر، قلم،کالاها و هدایای فرهنگی حتی در قالب هنرهای مردمی و بومی مانند، فرش، جاجیم، گلیم، نگارگری و…. و بخش ویژه در قالب آثار هنری با دریافت بصری از هنرهای شیراز، مانند لوگو، پوستر، طرح جلد، نقاشی، خط، نقاشیخط، طراحی لباس و….را شامل می شود.
معاون فرهنگی ارشاد اسلامی فارس، افزود: علاقه مندان می توانند از روش بارگزاری اثر در سایت قاصدک به آدرس https://yek.link/Ghasedakapp و یا شماره واتس آپ برای پشتیبانی اثر 09024219508 اقدام کنند.
امید بخش با بیان اینکه جوایز هر بخش عبارت است از نفر اول هر بخش 30000000ریال، نفر دوم هر بخش 20000000ریال و نفرسوم هر بخش 10000000ریال، گفت: آنچه که باید دبیرخانه های استانی اهمیت دهند این بوده که بر اساس اقلیم استان نگاه خود را در بحث متن موضوعی فراخوان جشنواره متفاوت از دیگر استان‌ها ببینیم و مکتب شیراز و آنچه که به نام هنرهای بومی شیراز است را در متن فراخوان بگنجانیم که چنین هم شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این جشنواره در دو بخش نوشت افزار به عنوان یکی از دغدغه جدی اهالی فرهنگ و بخش آزاد که کالا و هدایای فرهنگی را شامل می‌شود برگزار خواهد شد.

 

گزارش: زینب برزگر

خروج از نسخه موبایل