نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پیگیری راهکارهای تامین نیازهای دارویی فارس

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،  طی مراسمی دکتر «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه در مجموعه وزارت بهداشت، با دکتر «بهرام دارایی» رئیس سازمان غذا و دارو با همراهی دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و داروی دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد. 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست هم اندیشی با اشاره به تلاش مجموعه دانشگاه برای تقویت صنایع غذایی و دارویی در استان، همکاری در تسهیل فرآیندهای صدور مجوزها را بخش مهمی از این تلاش ها برشمرد و خواستار تعامل بیش از پیش سازمان غذا و دارو در این زمینه شد.
دکتر «سید وحید حسینی» همچنین به چالش های استان فارس در زمینه تامین داروی موردنیاز بیماران پرداخت و گفت: این موضوع با توجه به حجم مراجعه بالای بیماران سایر استان های کشور به فارس و نیاز به تامین داروی این بیماران، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با درخواست افزایش سرانه داروی استان برای رفع این چالش، برنامه های دانشگاه در زمینه مدیریت صحیح این امر را بیان کرد.
دکتر «بهرام دارایی» رییس سازمان غذا و داروی استان فارس نیز با آگاهی از مسایل مطرح شده، پیشنهادهای خود را پیرامون بهبود روند اقدامات مطرح کرد.
دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز دیگر عضو این نشست هم اندیشی بود که به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت صنایع غذایی و دارویی در استان فارس، ذخایر داروهای اساسی، موضوع داروهای مورد نیاز بیماران و به ویژه بیماران خاص پرداخت.

خروج از نسخه موبایل