نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان پنجمین دوره همایش ملی ریحانه النبی منتشر شد

به گزارش سینا پرس فارس، مرکز اسلامی فاطمیه مستقر در فارس با بیان این خبر عنوان کرد: پنجمین همایش ملی ریحانه النبی با ۳ محور " جایزه ادبی ریحانه " ، "دومین همایش ملی نهج الباغه در آراء و اندیشه های اسلام شناسان" و "جشن های مردمی کوثر " از روز پنج شنبه ۱۱ آذر ماه آغاز شد.
این مرکز اعلام نمود که علاقمندان می توانند امسال در دو بخش اشعار نو  در قالب های ( نیمایی ، سپید) و اشعار  کلاسیک در قالب های (  غزل ، مثنوی ،قصیده و رباعی )
با موضوع سیره و زندگی حضرت زهرا ( س)  حداکثر تا تاریخ ۱۶ دی ماه۱۴۰۰ آثار خود را به یکی از آدرس های اعلام شده ارسال فرمایند که در تاریخ ۳۰ دی ماه نفرات برتر جایزه ادبی توسط هیات داوران جایزه ادبی معرفی خواهند شد و آئین پایانی جایزه ادبی ریحانه سوم بهمن ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
گفتنی است با توجه به شرایط کرونا بسیاری از بخش ها بصورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان جهت شرکت در این همایش می توانند چکیده و اصل مقالات جهت  " دومین همایش ملی نهج البلاغه در آراء و اندیشه های اسلام شناسان " را  تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ ارسال کنند. این در حالیست که زمان برگزاری همایش ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شهادت امام علی(ع) خواهد بود.
شایان ذکر است جشن های مردمی کوثر  نیز که با توجه به شرایط کرونا بصورت آنلاین با حضور بسیاری از چهره های فرهنگی و هنری کشور در تاریخ  های یکم و دوم بهمن ماه از طریق صفحه اینستاگرام مرکز اسلامی فاطمیه و آپارات همزمان پخش خواهد گردید.
علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع و محورهای اعلام شده به یکی از آدرس های شبکه مجازی اینستاگرام  Fatemie_islsmic.Center، مرکز اسلامی فاطمیه  و پایگاه اطلاع رسانی http://fatemiyehic.ir و یا ایمیل info@fatemiyehic.ir ارسال نمایند.

گزارش: زینب برزگر

خروج از نسخه موبایل