نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

چهارمین همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان فرش دستباف ایران برگزار می شود

به گزارش ایرنا از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، چهارمین همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان فرش دستباف ایران پس ازدو دهه دانشگاهی شدن رشته فرش به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.
در این همایش دستاوردهای دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و اخیرا کارشناسی ارشد در قالب یک رویداد فرهنگی، هنری وعلمی به نمایش گذاشته خواهد شد.
شرکت درهمایش برای همه دانشجویان و دانش آموختگان فرش با هر گرایش و در هر مقطع و هر دانشگاه و موسسه آموزش عالی رسمی (دولتی وغیردولتی) آزاد ونیزسایر دانشجویانی که تنها یک مقطع تحصیلی آن ها کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد فرش بوده و سایر مقاطع غیر مرتبط باشد نیز مجاز به شرکت دراین همایش هستند.
ایجاد فضای مناسب برای دستاوردهای علمی و هنری دانشجویان و دانش آموختگان فرش دستباف، معرفی جلوه های زیبای هنر فرش دستباف در قالب نمونه آثار هنری دانشجویان و دانش آموختگان فرش کشور، ایجاد زمینه برای تبادل اطلاعات علمی و هنری و نیز انتقال یافته های جدید به دانشجویان و دانش آموختگان و همچنین زمینه سازی برای بررسی و انتقال مسائل و مشکلات دانشجویان و دانش آموختگان فرش کشور به دستگاه های ذی ربط از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
بنابراین گزارش آخرین مهلت ارسال آثار و اصل مقالات 7 شهریورماه سال جاری و نیز اعلام نتایج داوری آثار و مقالات 31 شهریور ماه سال جاری و آخرین مهلت ثبت نام دوم مهرماه سال جاری بیان شده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل