نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس

به گزارش سیناپرس فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پذیرش دانشجو در مراکز آموزشی گفت: پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز برای ترم مهرماه 1400 آغاز شده است و تا 7 شهریورماه ادامه خواهد داشت؛ متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به مرکز یا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، یکی از مراکز معتبر آموزش عالی و دارای پیشینه قوی، کادر علمی توانمند و امکانات آموزشی مناسب است، اظهار کرد: این مرکز در 9 رشته دوره کاردانی و 5 رشته کارشناسی، برای مهرماه، بدون کنکور، پذیرش دانشجوخواهد داشت.
بنابه گفته بابایی، این مرکز در رشته‌های روابط عمومی، برنامه سازی کامپیوتری، فناوری اطلاعات ـ اینترنت و شبکه‌های گسترده، مترجمی زبان انگلیسی، گردشگری، عکاسی، هتلداری، آشپزی و قنادی در مقطع کاردانی و در رشته‌های فناوری اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت کسب و کار اینترنتی، روابط عمومی و مترجمی زبان انگلیسی، در مقطع کارشناسی ناپیوسته، آماده پذیرش دانشجو است.
وی تصریح کرد: همچنین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، این مرکز جهت پذیرش خواهران و برادران افغان تسهیلات ویژه ارائه خواهد داد. 
بابایی با یادآوری اینکه نشانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز، "تقاطع بلوار عدالت و بلوار  رحمت، ابتدای بلوار عدالت جنوبی، روبروی کوچه 21" است، گفت: شماره تلفن‌های 38264922 و 09164494806 و صفحه اینستاگرام مرکز به نشانی @markaz.jahad برای پاسخ به پرسش‌های متقاضیان، پیش بینی شده است.
رئیس جهاددانشگاهی فارس همچنین گفت: کلاس‌ها به صورت مجازی و حضوری خواهد بود و دانشجویان می‌توانند در صورت نیاز از امکاناتی نظیر معافیت تحصیلی، پرداخت شهریه به صورت اقساط، تسهیلات دانشجویی و امکانات مراکز تخصصی جهاددانشگاهی فارس، استفاده کنند.

گزارش: حمیدرضا ثابت نسب

خروج از نسخه موبایل