نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

درخشش دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز در جشنواره ملی حرکت

به گزارش سیناپرس از شیراز، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی حرکت امروز به میزبانی شیراز و با حضور برخی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این آیین گفت: با تلاش دانشجویان خلاق و نخبه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور امسال شاهد موفقیت‌های چشمگیر دانشجویان فنی و حرفه‌ای در بین همه دانشگاه‌ها شدیم.

وی با اشاره به سرآمدی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در این جشنواره ملی اظهار کرد: شش مقام از نه مقام را دانشجویان فنی و حرفه‌ای کسب کردند و از این بین دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز با پنج مقام سه مقام اولی و دو مقام سومی رتبه اول را به خود اختصاص داد و به همین مناسبت اختتامیه این جشنواره ملی در این دانشکده در شیراز برگزار شد.

به گفته این مقام مسئول، معرفی و حمایت از نخبگان علمی و دانشجویی از اهداف برگزاری چنین جشنواره‌های است و علاوه بر پاداش مادی برگزیدگان این جشنواره به عنوان مشاوران دانشجویان در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهدی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌های باعث می‌شود تا دانشجویان علاوه بر تحصیل علمی در دانشگاه‌ها، بتوانند طرح‌های ذهنی خود را در عمل پیاده کنند، خاطرنشان کرد: با حمایت دانشگاه‌ها این طرح‌ها تجاری سازی و به تولید انبوه خواهد رسید و بازار فروش آن هم مد نظر قرار خواهد گرفت.
 

گزارش از حمیدرضا ثابت نسب

عکس از احمدرضا مداح

خروج از نسخه موبایل