نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نخستین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و مراکز رشد آغاز به کارکرد

اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان نخستین کنفرانس ملی تخصصی در حوزه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری و بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری روزهای ۵ الی ۶ خرداد ماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان کشور در حوزه پارک‌های علم و فناوری در این کنفرانس ثبت نام کرده‌اند. همچنین این کنفرانس ملی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

این رویداد شامل برنامه‌های متفاوت و جذابی شامل سخنرانی صاحب نظران خارجی، مصاحبه‌های دو نفره (Dual Interviews) ، پنل ارائه مقاله، پنل گفت‌وگوی آزاد (Free Talk) است. سخنرانانی از کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی و انگلیس در این رویداد در خصوص عناوینی چون کاربرد کلان داده‌ها و یادگیری ماشین در شناخت بهتر بازار و مشتریان، آینده انقلاب صنعتی چهارم و جامعه پنجم در بستر نظریه موج پنجم، سناریوها، کاربردها و فناوری‌ها، طراحی مواد اولیه و تراشه‌های جدید برای پلتفرم‌های هوش مصنوعی و … صحبت می شود.

گفتنی است دکتر منصور غلامی،  وزیر علوم، تحقیقات وفناوری؛ دکتر غلامحسین رحیمی شعر باف، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحققات و فناوری؛ دکتر علی وحدت رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در پیامی ضبط شده  سخنرانی کردند.

ادامه دارد…

خروج از نسخه موبایل