هموار شدن آموزش با هر شرایطی

به گزارش سیناپرس واحد اصفهان، مهندس ذبیح اله قجاوند معاون آموزش جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری به مناسبت روز جهانی آموزش اظهار داشت: برای رشد و پیشرفت سطح علمی افراد جامعه، شرایط را به گونه ای هموار کرده ایم تا تمامی افراد جامعه بتوانند با هر شرایطی از آموزش های جهاددانشگاهی استفاده کنند.

قجاوند افزود: شعار ما این است که، آموزش باید منجر به نتیجه شود، به همین منظور دوره ها ی ما با طیف بزرگی برگزار می شود، این دوره ها برای کودکان تا بزرگسالان با سطوح مختلف در حال برگزاری است تا افراد بتوانند به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسند.

معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اشاره داشت: شهریه دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به گونه ای مشخص شده تا همه بتوانند با هر شرایط مالی در دوره ها شرکت کنند، لازم به ذکر است افراد کم درآمد و اشخاص تحت پوشش خیریه ها می توانند با استفاده از تخفیف شهریه در دوره ها شرکت کنند.

قجاوند ادامه داد: یکی از فعالیت های این مجموعه برگزاری دوره های آموزشی ویژه ارگان های دولتی و کارکنان دولت در راستای توسعه آموزش، بهره مندی کارکنان و ارتقا سطح کیفی آن ها برگزار می شود.

وی گفت: تخفیف های خاصی برای افرادی همچون دانشجوها، دانش آموزان، اساتید، مراکز علمی، حوزه های علمیه و … در نظر گرفته شده است که می توانند با استفاده از آن در دوره ها ثبت نام کنند.

قجاوند اذعان داشت: به منظور سهولت دسترسی فراگیران، جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در نقاط مختلف اصفهان مراکز آموزشی فعال دارد. این مراکز در خیابان پنج رمضان، خیابان سروش، خیابان توحید، خیایان جی، خیابان ارتش و شهرهای نجف آباد و خمینی شهر قرار دارد.

وی ادامه داد: با ظهور کرونا که یه یک تهدید جدی برای مباحث آموزشی محسوب می شد، اما جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کرد و توانست سیستم آموزش آنلاین و غیر حضوری خود را راه اندازی و ارتقا دهد، تا جایی که در حال حاضر دو هزار نفر  می توانند به صورت همزمان و بدون هیچ مشکلی در کلاس های آنلاین این مجموعه شرکت کنند.

قجاوند افزود: این پیشرفت امکان برگزاری ترکیبی دوره ها به صورت حضوری و غیر حضوری را ایجاد کرد تا اگر فراگیری به هر دلیل نتوانست در کلاس حضور پیدا کند، از راه دور آموزش خود را ادامه دهد.

وی اشاره داشت: در سال جاری نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد فراگیرها و میزان در آمد جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بخش آموزش حدود 85 درصد رشد داشته است، این پیشرفت حاصل تلاش کارکنان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و فراتر  از پیش بینی های انجام شده است.

 

گزارش: مولود عبداللهی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا