نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

انتخاب عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر

به گزارش سیناپرس اصفهان، مهندس مرتضی تیموری، رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: برای اولین بار یکی از همکاران عضو هیأت علمی و مدیر گروه پژوهشی پلیمر جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شد.

تیموری ادامه داد: هیأت داوران با توجه به رزومه قوی و فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر شاه زمانی را به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی انتخاب کردند.

ریاست جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اذعان داشت: حوزه پژوهشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، پس از سال ها تلاش و فعالیت اعضا محترم هیأت علمی، کارشناسان و مدیران اجرایی این حوزه در وضعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته است و در سال جاری ما شاهد اتمام اولین پروژه فن آورانه در واحد صنعتی اصفهان خواهیم بود.

تیموری افزود: با برنامه ریزی دقیق از سال قبل، پروژه فن آورانه تدوین دانش فنی و ایجاد واحد پایلوت تولید نیکل و ک,بالت از مواد معدنی آغاز به کار کرد و در هفته پژوهش سال جاری رو نمایی می شود، این پروژه نهایی شده بود اما به دلیل برگزاری نمایشگاه فعالیت های شاخص و دست آورد های شاخص جهاددانشگاهی در تهران، به هفته دوم دی ماه سال جاری موکول شد و همزمان با نمایشگاه تهران رونمایی می گردد.

 

وی ادامه داد: در برنامه ای که هفته دوم دی ماه در واحد صنعتی جهاددانشگاهی اصفهان با حضور مسوولین مختلف از دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان و همچنین دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود، از پژوهشگران و کارفرمایان برتر تقدیر خواهد شد.

 

گزارش: مولود عبداللهی پور

خروج از نسخه موبایل