انتخاب عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر

به گزارش سیناپرس اصفهان، مهندس مرتضی تیموری، رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: برای اولین بار یکی از همکاران عضو هیأت علمی و مدیر گروه پژوهشی پلیمر جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شد.

تیموری ادامه داد: هیأت داوران با توجه به رزومه قوی و فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر شاه زمانی را به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی انتخاب کردند.

ریاست جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اذعان داشت: حوزه پژوهشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، پس از سال ها تلاش و فعالیت اعضا محترم هیأت علمی، کارشناسان و مدیران اجرایی این حوزه در وضعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته است و در سال جاری ما شاهد اتمام اولین پروژه فن آورانه در واحد صنعتی اصفهان خواهیم بود.

تیموری افزود: با برنامه ریزی دقیق از سال قبل، پروژه فن آورانه تدوین دانش فنی و ایجاد واحد پایلوت تولید نیکل و ک,بالت از مواد معدنی آغاز به کار کرد و در هفته پژوهش سال جاری رو نمایی می شود، این پروژه نهایی شده بود اما به دلیل برگزاری نمایشگاه فعالیت های شاخص و دست آورد های شاخص جهاددانشگاهی در تهران، به هفته دوم دی ماه سال جاری موکول شد و همزمان با نمایشگاه تهران رونمایی می گردد.

 

وی ادامه داد: در برنامه ای که هفته دوم دی ماه در واحد صنعتی جهاددانشگاهی اصفهان با حضور مسوولین مختلف از دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان و همچنین دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود، از پژوهشگران و کارفرمایان برتر تقدیر خواهد شد.

 

گزارش: مولود عبداللهی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا