سنگ ها در درمان بیماری ها نقش دارند

محسن اخوت پور، مربی بین المللی گوهر شناسی، در گفت و گو با خبرگزاری سیناپرس اصفهان، اظهار داشت: سنگ ها از دیرباز مورد توجه بشر قرار داشت و برای اولین بار اقوامی از سومری ها در سنگ نوشته ها و کتبیه های خود که هفت هزار سال قبل از میلاد مسیح زندگی می کردند، نشانه هایی از استفاده از سنگ ها هم به شکل جواهر و هم برای درمان بیماری ها به چشم می خورد.

اخوت پور اضافه کرد: به مرور زمان استفاده از سنگ ها به روش های سیستماتیک تری در آمده است به طوری که امروزه سندیکاها، مراکز و کارگاه های بسیار بزرگ شروع به فعالیت کردند و معادن عظیمی نیز در همین راستا کشف شد که به رشد و توسعه بازار سنگ و جواهر کمک شایانی کرد.
وی افزود: بازارهای فروش سنگ های قیمتی در آمریکا، هند، تایلند به وفور یافت می شود و توانسته در سال های اخیر نیز جای خوبی در تجارت جهانی به خود اختصاص دهد.
این مربی بین المللی گوهر شناسی با بیان اینکه سنگ ها انرژی های مختلفی دارند، عنوان کرد: در علم امروز، مراکزی در بدن انسان داریم که انرژی از آنها وارد و خارج می شودکه به آنها چاکرا گفته می شود.

وی ادامه داد: به طور شناخته شده در مکاتبی هفت چاکرا و در مکاتب دیگری به 9 چاکرا اشاره شده است و مسائل مختلفی بر این موارد تأثیرگذار هستند که با انواع حرکات ورزشی، مدیتیشن، شنیدن موسیقی، عطر زدن و … می توان آن را تقویت یا تضعیف کرد.

اخوت پور یاد آور شد: سنگ ها هم جزو گزینه هایی هستند که به خاطر ارتعاشات و فرکانس هایی که دارند می توانند روی وضعیت چاکرایی افراد مؤثر باشند و اختلالات آن را برطرف کنند و حال بد ما را به حال خوب تبدیل کنند.

وی اذعان داشت: در گذشته تنها افرای می توانستند این چاکراها را ببینند که از قدرت چشم سوم یا تمرکز بسیار بالایی برخوردار بودند اما با پیشرفت تکنولوژی دوربینی به نام کرلیان اختراع شد که توانایی عکسبرداری انرژی افراد را دارد.

این مربی بین المللی گوهر شناسی خاطرنشان کرد: در روایات و احادیث اسلامی نیز به استفاده کردن از انواع سنگ ها نظیر عقیق، یاقوت، زمرد و فیروزه و… اشاره شده است.

 

گزارش: امیر امین الرعایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا