نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کمترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در ایتالیا

به گزارش سیناپرس اصفهان به نقل از مدیکال اکسپرس؛ هم زمان با ادامه دار شدن واکسیناسیون ویروس کرونا در ایتالیا، این کشور در روز گذشته 44 مورد مرگ ناشی از این ویروس را ثبت کرد که این میزان مرگ و میر روزانه، نشان دهنده ی کمترین تعداد فوتی در بیشتر از هفت ماه می باشد.

14 اکتبر، آخرین زمانی بود که تعداد مرگ و میر ویروس کرونا در ایتالیا، به حداقل رسیده و تعداد کشته ها در این تاریخ 43 نفر بودند. 

در حال حاضر  بر اساس اطلاعات آژانس حفاظت مدنی و وزرات بهداشت، کل تعداد کشته شدگان ایتالیا در اثر همه گیری جهانی این ویروس 126,046 نفر است. 

تعداد افراد مبتلا به بیماری واگیردار کرونا از  236,296نفر به 3,670  نفر کاهش یافته که نشان دهنده کمترین تعداد مبتلا شده در طول هفت ماه گذشته است. 

در این مدت دولت ایتالیا 34.2 میلیون دوز واکسن تجویز کرده است و 11.8 میلیون نفر- تقریباً 20 درصد از جمعیت- به طور کامل واکسیناسیون شدند. 

این داده های امیدوار کننده بعد از زمانی که روبرتو اسپرانزا وزیر بهداشت ایتالیا، ممنوعیت ورود مسافرانی که قصد ورود به خاک ایتالیا از هند، بنگلادش و سریلانکا را تمدید کرده، قابل دسترس است. 

براساس گفته ران اسپرانزا: در واقع این ممنوعیت نوعی پیشگیری ادامه دار در برابر ویروس قابل انتقال کرونا در هند است که تا 21 ژوئن ادامه دارد.

 

مترجم : مینا رضایی
 

خروج از نسخه موبایل