نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کتاب کاربرد پژوهش عملیاتی پیشرفته در صنعت و خدمات منتشر شد

به گزارش سیناپرس اردبیل، این کتاب توسط دکتر محمدحسین درویش‌متولی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر مجید معتمدی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر و دکتر احد نوروززاده. عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی به رشته تحریر درآمده است.

محتوای کتاب «کاربرد پژوهش عملیاتی پیشرفته در صنعت و خدمات»، سرفصل های آموزشی را پوشش می دهد و دارای تنوع موضوعی نسبت به کتب مشابه بوده و دارای مثال های کاربردی و آموزنده است تا فراگیران بتوانند در فضای کسب و کار از آن ها الگوبرداری نمایند.

این کتاب برای تدریس درس پژوهش عملیاتی( تحقیق در عملیات پیشرفته) در مقاطع تحصیلات تکمیلی و جهت استفاده دانشجویان رشته‌های مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، مدیریت اجرائی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و مهندسی صنایع کاربرد داشته و برای مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، دست اندرکاران صنایع و مدیران اجرائی نیز قابل استفاده می‌باشد که با در نظر گرفتن شرایط کاربرد در وضعیت واقعی تدوینگردیده است.

پدیدآورندگان ر این باور هستند که رشد و پیشرفت روزافزون سازمان ها و صنایع از یک سو و فضای کسب و کار رقابتی، پیچیده و نامطمئن از سوی دیگر سبب شده است تا بسیاری از تکنیک های کاربردی در پژوهش عملیاتی توسعه پیدا کنند و لزوم استفاده از آنها برای مدیریت هرچه بهتر سازمان ها و اتخاذ تصمیم بهینه بیش از پیش آشکار گردد.

تکنیک های مبتنی بر برنامه ریزی عددصحیح، برنامه ریزی چند هدفه، برنامه ریزی پویا، بهینه سازی استوار، تئوری صف، اصول شبیه سازی، تحلیل پوششی داده ها، نمونه هایی از تکنیک های پیشرفته در پژوهش عملیاتی به شمار می آیند که در حل بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه های صنعت، خدمات، اقتصاد، تجارت و غیره کاربرد دارند و در این کتاب به آن ها پرداخته شده است.

کتاب «کاربرد پژوهش عملیاتی پیشرفته در صنعت و خدمات»، 280 صفحه ای، در 8 فصل گردآوری شده است و به قیمت 700000 ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل