نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

شکار لحظه‌های ناب طبیعت توسط عکاسان

به گزارش سیناپرس اردبیل، جوایز Drone Photo Awards تنها در پنجمین سال خود به سرعت به یکی از بهترین مسابقات عکاسی هوایی جهان تبدیل شد. این مسابقه شامل هفت دسته  از جمله شهری، طبیعت، حیات وحش و انتزاعی  شامل انواع عکاسی هوابرد، از هلیکوپتر و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین گرفته تا موشک، بادبادک و چتر نجات است.

جایزه کلی عکس سال به آرماند سارلانگو عکاس فرانسوی تعلق گرفت. این تصویر خیره کننده با عنوان بیگ بنگ در سپتامبر 2021 هنگام فوران آتشفشان Fagradalsfjall در ایسلند گرفته شد. شات باورنکردنی سارلانگو به شکاف ثانویه ای نگاه می کند که چند صد فوت از دهانه اصلی باز می شود.

 نکات برجسته مسابقه امسال واقعاً نشان می دهد که چگونه هنر عکاسی با هواپیماهای بدون سرنشین از روزهای اولیه خود در چند سال پیش تکامل یافته است، زمانی که هر تصویر یک تصویر ساده از بالا به پایین بود. اکنون، عکاسان پهپاد در حال آزمایش خطوط افق مختلف هستند و از امکانات منحصر به فرد این رسانه بهره می برند.

البته، این مسابقه همچنین برداشت‌های جدیدی از عکس‌های پهپاد مورد علاقه قدیمی، مانند سایه‌های کلاسیک در حال بازی بسکتبال، ارائه می‌دهد.

 

منبع:new atlas
مترجم: پریناز نصرتی

خروج از نسخه موبایل