نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاددانشگاهی اردبیل حضور فعالی در عرصه خبری استان دارد

به گزارش سیناپرس اردبیل، سیدحامد عاملی ضمن اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل با خبرگزاری‌های دانشجویان ایران(ایسنا)، بین المللی قرآن(ایکنا) و علم و فرهنگ(سیناپرس)  حضور فعالی در عرصه اطلاع رسانی دارد، خاطرنشان کرد: تعامل استانداری با رسانه‌های استان اردبیل بر مدار صداقت و رفاقت بوده و این صداقت از سوی رسانه‌ها محرز و مبین است.
استاندار اردبیل پاسخگوئی به سوالات خبرنگاران را به منزله پاسخگوئی به مطالبه مردم اعلام  و اضافه کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و به صورت شفاف نیازمندی‌های جامعه را منعکس می‌کنند و مسئولان هم باید به صورت شفاف  پاسخ آن را بدهند.
عاملی با تقدیر از زحمات خبرنگاران  خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی در انعکاس اخبار خوب، مفید و امیدبخش ادامه داد: برای ادامه مسیر رشد و توسعه استان به همکاری خبرنگاران نیازمندیم و هیچ هدفی جز توسعه استان نداریم.
وی بیان کرد: توسعه با مشارکت و مطالبه مردم و همت مسئولان قابل تحقق است و در این زمینه تنها مجموعه‌ای که می‌تواند این ارتباط و هماهنگی را  ایجاد کند رسانه‌ها هستند.
وی نقش بی بدیل رسانه‌ها در ایجاد مشارکت‌های عمومی مردم برای طی مسیر پیشرفت و توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها هم در حوزه عمل و هم حوزه نظر می‌توانند موثر باشند و ما این نقش تاثیرگذار رسانه‌ها را ارج می‌نهیم.
 

خروج از نسخه موبایل