یک خودرو پرنده با ویژگی‌های منحصر به‌فرد تولید شد

به گزارش سیناپرس اردبیل، Switchblade به این دلیل نامگذاری شده است که وقتی زمان پرواز فرا می رسد، بال های آن از زیر کابین دو نفره اش بیرون می آیند. دم نیز از جایی که در پشت پایه فشار دهنده بزرگ قرار گرفته است به سمت بیرون حرکت می کند.

سامسون با یک موتور 3 سیلندر 1.6 لیتری خنک کننده مایع کار می کند که گاز پمپ اکتان 91 را مصرف می کند و 190 اسب بخار قدرت تولید می کند.  می تواند بیش از 125 مایل در ساعت (201 کیلومتر در ساعت) سرعت بگیرد.  برای برخاستن به باند 1100 فوت (335 متر) و برای فرود به باند 700 فوت (213 متر) کوتاهتر نیاز دارد. 

این وسیله به راحتی در یک گاراژ معمولی جا می شود، زمانی که تجهیزات پرواز تا شود، فقط 5.1 فوت (1.5 متر) ارتفاع داشته باشد و ردپایی به ابعاد 16.8 × 6 فوت (5.1 x 1.8 متر) را اشغال کند. Switchblade به صورت کیت هواپیما به فروش می رسد و ساخت آن حدود 2000 ساعت زمان می برد. 

سامسون در حال ایجاد یک مرکز کمک در ساخت است که در آن مالکان می توانند بیایند و از یک "تیم ساخت حرفه ای" و راه اندازی ایده آل برای تکمیل هواپیمای خود در کمتر از یک هفته استفاده کنند.  در آن مرحله، نوبت به رنگ آمیزی و بازرسی FAA برای ثبت آزمایشی هواپیما می رسد این شرکت Switchblade را طوری طراحی کرده است که استانداردهای قسمت 23 را برای صدور گواهینامه کامل نیز رعایت کند، بنابراین ممکن است روزی یک نسخه کاملاً تأیید شده در دسترس باشد.  

منبع: new atlas
مترجم: پریناز نصرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا