نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مسیری برای ورود به عصر خودروهای برقی

به گزارش سیناپرس اردبیل، فراری در چند سال آینده خودروی برقی خود را واررد عرصه بازار می نماید. ویگنا، کهنه‌کار فناوری با 26 سال تجربه در صنعت نیمه‌رسانا، که در سپتامبر گذشته در فراری کار خود را آغاز کرد، وظیفه دارد نوآوری را با سنت پیوند دهد. فراری قبلاً چهار مدل هیبریدی ارائه کرده و اولین خودروی تمام الکتریکی خود را در سال 2025 وعده داده است. انتظار می‌رود این شرکت زمینه‌های مربوطه را برای مشارکت‌های جدید نشان دهد، که می‌تواند در امتداد خطوط ارتباط فعلی با یاسا بریتانیا، که اکنون بخشی از آن است، توسعه یابد.  
 مدیرعامل فراری در اوایل سال جاری گفت: «فراری برای توسعه سوخت‌های زیستی و مصنوعی که می‌تواند یک گزینه سبز اضافی در کنار فناوری تمام الکتریکی باشد». فراری در سال‌های اخیر 9 مدل به اضافه خودروهای نسخه محدود افزایش یافته است که مدل‌های شش، هشت، 12 سیلندر، هیبریدی و به زودی تمام الکتریکی در دست تولید هستند. رقیب استون مارتین در مدت مشابه تقریباً 70 درصد ضرر کرد، در حالی که سهام تسلا از معدود مواردی بود که عملکرد بهتری از فراری داشت.
تحلیلگران در Jefferies می‌گویند: «روز های آینده در بازار سرمایه، چیزهای زیادی برای تغییر پارامترهای ارزش‌گذاری برای کسب‌وکاری که به‌نظر می‌رسد در سال‌های اخیر به‌طور خودکار راه‌اندازی شده و ممکن است نیاز به یک استراتژی تحول‌آفرین داشته باشد، انجام می شود.».

منبع:AUTOMATUC NEWS
مترجم:پریناز نصرتی

خروج از نسخه موبایل